Chiều 12/10, Phó Tổng cục trưởng TCDL Hà Văn Siêu...
Cục Đầu Tư Nước Ngoài (FIA), Bộ Kế Hoạch và...
Bài quảng bá trên các kênh CNBC, BBC, The Economist, NIkkei...
Việt Nam luôn nằm trong nhóm tăng trưởng du lịch...
Global Book Corporation hiện đang là đại diện của...
Đại dịch đã khiến ngành du lịch của hầu hết...
Mỗi ngày, Thời báo The New York Times giúp mọi người...
Due to the upcoming development in many new projects, Global...
Mặc dù chịu nhiều tác động khác nhau do dịch bệnh,...
Với 119 năm tồn tại và phát triển, South China Morning...
Sở hữu nhiều tờ báo và tạp chí trên nhiều nền...
Được thành lập từ năm 1843, sau gần hai thế kỉ...
Vừa qua, Bất Động Sản Phát Đạt đã được tạp...
Theo trang tin tức Caixin phiên bản tiếng Trung, kinh...
Việt Nam luôn là một điểm đến ưa chuộng đối...
Tại Diễn đàn liên kết phát triển du lịch giữa...
Được đưa tin trên trang tin tức số một của Hồng...
Theo tin tức từ báo Caixin (Trung Quốc), Việt Nam vừa...
Trong khuôn khổ Hội chợ du lịch quốc tế ITE HCMC...
Trang tin CNBC vừa công bố danh sách 235 khách sạn tốt...
Được xây dựng xung quanh hai nhà máy điện khí thiên...
Nikkei is one of the most well-known foreign media companies...
Tại Triển lãm thương mại du lịch hàng đầu Châu...
Global Book Corporation is proud to assist the Ho Chi Minh City...
Global Book Corporation vừa chính thức đạt thỏa thuận...
Trong thời gian từ ngày 19-21/10/2022, lãnh đạo...
The South China Morning Post SCMP representative's trip to Vietnam...
Ra mắt vào tháng 12 năm 2011 với tên gọi The Nikkei...
Một bước ngoặt lớn với Nikkei Asian Review vào tháng...
Hội nghị thường niên lần thứ 53 của Diễn đàn...
Tại Hội chợ Du lịch quốc tế WTM London 2022, Tổng...
Sau 15 năm thành lập và phát triển, Global Book Corporation...
As a result of its establishment and growth over the course of...
Ngày 10/12/2019, tại Hà Nội, Phó Tổng cục trưởng...
Theo chương trình ký kết, chiến dịch sẽ được...
Ngay khi đoạn video được phát sóng trên đài truyền...
Trong thời đại số ngày nay, các thông tin xuất hiện...
Diễn đàn kinh tế thế giới (WEF) dự kiến sẽ tổ...
Theo đó Sở du lịch Bà Rịa – Vũng Tàu đã ký kết...
Science and technology are playing a larger and larger role in...
Thị trường Trung Quốc luôn là tiềm năng vì có sự...
Rất nhiều nhà hàng resort, khu du lịch năm sao bỏ...
Global Textile Corporation (GTC) là nhà sản xuất và phân...
The New York Times là tờ báo uy tín của Mỹ và trên...
Phó Tổng cục trưởng Tổng cục Du lịch Hà Văn Siêu...
Global Book Corporation là đại diện chính thức của...
BBC Connect - The top stories and ad opportunities from the past two weeks
Latest insights from BBC Global News
BBC News achieves record global audience with 438 million people on average every week during the period March 2019 – March 2020 – an increase of 49 million people (13%) compare to 2018 – 19
TV is the driving force behind our global footprint and the growth demonstrated by our weekly audiences which grew to 112m (+12%)
On digital, including social and off platform distribution, weekly audiences grow by 3m to 45m (+7%) and within that BBC.com grew by 1.1m to 32m (+4%)
Source: Global Audience Measure (GAM) 2020
People everywhere are learning to live with the reality of COVID – 19 and as more countries reopen parts of their economies, the possibility of a global second wave emerges. We find out what consumers think about the future of work and sustainability trends.
As we settle into a new normal, audiences are consuming more content on balancing new work routines with a healthy social life.
Audiences are cautious with resuming normalcy in the recovery phase with 82% of BBC APAC audiences interested in working from home permanently after Covid-19 ends. They are also open to the idea of continuing online video communications with at least half saying they would increase their use of videocalls for social and work purposes.
BBC Worklife saw a YoY increase of 60% in UVs and 72% increase of PVs at the peak of the pandemic in April 2020 and a record of 854K UVs and 1.7m PVs.
From our research, let see the information as below
92% of BBC APAC audiences say that the content on BBC Worklife is of a high quality
94% of BBC APAC audiences say that the content on BBC Worklife is educational
75% of BBC APAC audiences say that the content on BBC Worklife helps influence and inform their opinions and the issues covered.
Audiences have increased consumption of science and environment content since the
start of the pandemic, peaking in April 2020 with 3.8m PVs and 2.1m UVs. They are
also exploring alternative options to the usual norms when it comes to education and
transportation.
They are increasingly aware that their personal efforts have an impact on the environment, with 90% realising the importance of reducing their carbon footprint.
90% of BBC audience in APAC also see the need for companies to start being accountable and behaving sustainably post-pandemic
Of all topic categories, Environment and Sustainability was the top category with over half a million page views (555K) in June 2020. Audiences also spent more time on articles in this category compared to average feature sites of 3 minutes per article. The hunt for the fish pirates who exploit the sea (click to read) Audiences spent over 5.5 minutes on this article, 84% above the 3 minute average on Feature Site Articles among APAC audiences.
92% of BBC APAC audiences are keen on enrolling in online learning programmes
90% of BBC APAC audiences are looking for alternatives to public transport for their commutes when the pandemic ends.
72% BBC audiences in APAC approve of brands running their usual advertising campaigns (+13% compared to March-April 2020)
Click here to read more
BBC reaches over 2.8 million High Net-Worth Individuals in APAC, which is at least half of the total HNWIs in APAC
HNWIs are 3.5x more likely to visit BBC.com for content relating to BBC Culture
HNWIs are 3.9x more likely to visit BBC.com for content related to Science & Environment
HNWIs are 3.5x more likely to visit BBC.com for content relating to BBC Travel
Luxury Goods Consumers are 2.1x more likely to visit BBC.com for content related to Science & Environmen
74% of BBC HWNI are supportive of brands carrying out their usual advertising activities during the pandemic
64% of BBC HWNI feel that it is important that brands support news outlets by advertising
To find out how to advertise on BBC News, please email
Info@globalmedia.com.vn
Or hotline 0915932392 – 09 02932392